zondag 15 augustus 2010

Nailart met decals


Wat is een waterdecal ???

Een  waterdecal is een nagelsticker die je zelf kan maken met decalpapier daar print je dan een afbeelding op. Als je de afbeelding erop geprint hebt wel zo aanpassen dat hij op je nagel past dan moet je even wachten tot de inkt droog is.  
Dan spuit je er blanke lak overheen zodat de afbeelding blijft zitten als je hem in het water los weekt.

  De afbeelding kan je dan losweken in water of natmaken met een wattenstaafje als de afbeelding los is geweken dan kan je hem op je nagel plakken.

Waar koop je decal papier???


Wat voor mij het beste werkt is de doorzichtige decalpapier.

Ik zelf had nog nooit van decals gehoord het is dat ik aan het surfen was op internet en daar kwam ik op een hyves van iemand en die had prachtige nagels. .
En toen dacht ik dat wil ik ook....en dat wil ik ook kunnen maken.
Dus heb ik Diana gevraagd hoe je die decals maakt en kreeg ik van haar een hele duidelijke uitleg en zo ben ik bekend geraakt met waterdecals.

Neem gerust een kijkje op haar hyves en dan zal je zien dat ze prachtige nailcreaties maakt.





Succes met het maken van decals...en laat je fantasie de vrije loop en je zal zien dat je er mooie creaties mee kan maken.....

Misschien kan je op deze hyves nog leuke plaatjes vinden...
ook een hyves van mij en mijn dochtertje Nina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...