zaterdag 4 september 2010

Cherry blossom


Cherry Blossom..

Geverfd met acrylverf met nailart kwasten..
Ik heb de nagels op een wasknijper gelijmd zodat het mooi blijft liggen.
Allereerst schilder je de takken van de cherryblossom  erop met bruin en een beetje zwart .
Daarna de bloemen van de cherry blossom "vijf bloemblaadjes" rood en wit mengen tot een mooie kleur roze.
Dan een beetje geel in het midden van de bloem en als dat opgedroogd is zwarte puntjes.
Dat heb ik afgewerkt met een beetje wit en als laatste de blaadjes van de cherry blossom met groen.
En voor een mooie afwerking glitter topcoat.

Mijn inspiratiebron...
Link kijk naar dit filmpje op you tube..How to paint the cherry blossom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...