zaterdag 25 september 2010

Essence Nailstickers














Tijdens mijn lunchpauze ben ik weer wezen neuzen bij het kruidvat daar kwam ik deze nagelstickers tegen. Ze kosten 2 euro per pakje.
Waarvan ik zelf ook 1 van heb gekocht om het uit te proberen waarvan jullie binnenkort mijn revieuw van zullen zien.Heb helemaal nog geen ervaring hiermee.
Er zijn meer merken die met dit product op de markt zijn gekomen je ziet ook veel artiesten die daarvan gebruik maken...
0.a.
minx nails voorbeelden

Minx manicure is een techniek waarbij er een flinterdun laagje folie op je nagel geplakt wordt met een leuk motiefje of aparte kleur.

Hier is nog een link voor een you tube hoe je deze nagellakstickers aanbrengt op je nagels

Heb jij deze nagellakstickers al gebruikt en wat is jouw ervaring hiermee??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...