donderdag 28 oktober 2010

Essence Nailstickers Revieuw




Essence nagelstickers. 
Ik heb de nagelakstickers uitgeprobeerd van essence. 
Het aanbrengen gaat best simpel. Je kiest de sticker die het beste op je nagel past. Die wryf je met een bokkepootje op je nagel.
ik heb de sticker niet zonder vouwen opgeplakt gekregen.


Dan draai je de uiteinde en dat knip je eraf. Daarna ga je met je nagelvijl het overtollige eraf vijlen.
Myn mening is dat ik het niet prettig vond zitten op myn nagels. Vind het  leuk  voor een feestje.Maar na 1 dag heb ik de stickers al weer verwijderd. 
Terwyl ze ongeveer 5 dagen kunnen blijven zitten.


Geef mij maar gewoon nagellak vind dit veel prettiger...


Wat is jouw mening over deze stickers......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...