zondag 7 november 2010

Gosh Halographic






Gosh holographic 549....
 Vrijdag heb ik  een hele mooie nagellak gekocht .
Het heeft een heel mooi holografisch effect.
 Hy kost 6.99 wel een prijzig lakje maar is het zeker waard. 
Verkrijgbaar by o.a kruidvat.
Het lakt wel een beetje gek ,want je moet niet te lang 
wachten anders krijg je streepje en open stukken op je nagels.

Verder ben ik er heel enthousiast over deze nagellak....


#

On friday  i bought an nailpolish from gosh nr 549.its has a beautiful effect. 
The prize is 6.99 thats a lot. But i think that you dont regret that you bought this nailpolish.
You have to polish quick because when you wait to long tthen you get  stripes on the nails.
But i love this Nailpolish







3 opmerkingen:

  1. Mooi Holografisch lakje! Je nieuwe header is trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ziet er mooi uit! Ik wil em al heel lang maar kan em nooit vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. new follower :)
    love this one *.*
    it seems similar to a china glaze polish i'v seen, not remember wich one.
    visit my blog if you want :)m

    BeantwoordenVerwijderen

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...