zondag 5 december 2010

Essence Nailpolish Remover


Sinds kort gebruik ik deze polish remover van essence...
Omdat sommige polish removers erg stinken, dus wilde ik deze wel eens uitproberen.
Jammer dat het in zo'n klein flesje zit. Er zijn 3 soorten van essence nail polish remover te verkrijgen.

Ik zelf heb de blauwe en roze variant .

De blauwe nail polish remover is een vochtinbrengende nagellakverwijderaar met een kokos en vanillegeur .
Nagellak gaat hier goed mee af en je nagels voelen  niet droog aan .
Ben hier heel tevreden mee.Verkrijgbaar bij o.a Kruidvat.



De roze variant Heb ik nog niet uitgeprobeerd dus daar kan ik dan ook niets over vertellen.
Binnenkort daar meer over...

Q welke nailpolish gebruik jij het liefst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...