donderdag 13 januari 2011

Nfu oh nagellak 66


Dit is mijn 3e flesje nagellak van Nfu Oh die ik op mijn verjaardag had gekregen .
Dit keer laat ik jullie de groene holografische nfu Oh 66 zien.
Ik vind deze nagellak  een heel mooi effect hebben voor een groene kleur...
Je blijft er naar kijken 





This is my third bottle of nail polish NFU Oh that I had got my birthday.
This time I will show you the green holographic NFU Oh look 66.
I find this a very nice polish effect for a green holographic nailpolish ...
You keep looking at it



Wat vinden jullie van deze groene holografisch kleur.
De nagellak is te koop bij deze webshop 


#
What do you think of this green holographic color.
The nail polish is for sale at this shop 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...