donderdag 17 februari 2011

Budget : Max Nails Nagellak Neon





Bij de action heb ik deze nagellak gekocht ik heb hem al een tijdje in huis maar heb het een beetje druk met andere dingen.Dat ik er nog niet aan toegekomen was om hem op mijn blog te plaatsen.
Maar vandaag was ik vrij en lekker in het zonnetje ben ik weer eens bezig geweest met mijn nagels...
Ik laat jullie de komende week de swatchen zien van deze nagellak..
Ik vind het meer voor de zomer deze felle neon kleuren ...


En denken jullie eraan nieuwe bezoekers om jullie aan te melden bij 100 volgers heb ik weer een giveaway....

1 opmerking:

  1. ik vind de neon lakjes best goed voor hetgeen ze maar kosten.
    enige puntje kritiek er op is dat ze beetje mat worden bij het opdrogen, een goeie topcoat moet er toch nog boven en dan zijn ze best ok
    eigenlijk wel heel goed prijs kwaliteit vergeleken

    BeantwoordenVerwijderen

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...