donderdag 17 november 2011

Decalpapier besteld op Ebay



Dit is de link waar ik mijn decalpapier heb besteld, moet zeggen dat mijn bestelling
er super snel was. Dit is de link voor witte decal papier
maar dezelfde verkoper heeft ook transparant.
Zondag besteld en Donderdag ( vandaag ) kreeg ik het vanuit
Engeland toegestuurd. IK ga leuke decals maken en zal dit zeker met jullie
gaan delen. Ook heb ik vandaag ringen besteld op Ebay ik wil graag nailpolish ringen
gaan maken. dus weer genoeg te doen en te maken.

Kijk hier voor de nailpolish ring 

#

Here is a link where I have ordered my decalpaper, my order
came very fast by mail. I order 5 white and 5 clear.This
the link from the shop on Ebay
I Ordered on  Sunday and Thursday (today) I got it from England.
 I wil share it with you all what i am going to make.
Today I ordered rings on Ebay I would like to make nailpolish rings.
So again plenty to do and make.

Link nailpolish ring






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...