dinsdag 8 november 2011

Essence " Vampire Love " The dawn is broken


Vanmiddag tijdens mijn lunch weer even bij het kruidvat geweest en weer leuke 
nagellak gescoord. Waaronder van Essence  vampire love : Nr 4 The dawn is broken.
alle andere kleurtjes waren al weer op.
Ben ook heel nieuwsgierig naar nr 5 Hunt me if you can.
#

                            This afternoon during my lunch I went to theshop kruidvat and purchased some
                               nail polish . Including Essence of vampire love: No. 4 The dawn has broken.
                                                all other colors were already sold out.
                                               Am also very curious to No. 5 Hunt me if you can.




1. Gold old buffy.  2.into the dark 3.true love.
4. The dawn is broken.  5.Hunt me if you can.
Per stuk 1.79 Euro

Essence


vampire love

The dawn is broken

Ik vind de kleur erg mooi en lakt goed en Ik heb mijn nagels  2x gelakt en het dekt erg goed. 
 Er zitten kleine glitters in maar niet al te veel het geeft wel een heel mooi effect.
in.Ik ben er heel erg tevreden over en nog meer nieuwsgierig naar de andere nagellak.
#
          The color is very nice and good lacquer and I have my nails painted 2 times and it covers very well.
                  It have a little shimmer but not too much it gives a very nice effect.
                                 I am very pleased and even more curious about the other polish.




Q Naar welke nagellak ben jij het meest nieuwsgierig?
Which nailpolish are you most curious about?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...