zondag 20 november 2011

Kleancolor : Chunkey holo black


Kleancolor Chunkey Holo Black





Ik heb aan jullie laten weten dat mijn bestelling van beautyJoint binnen
 was en nu wil ik aan jullie deze nagellak aan jullie laten zien

Ik begin met Kleancolor  Chunky Holo black aan jullie te laten  zien.
Dit is een dikke stroperige nagellak met vrij grote glitterdeeltjes 
die de kleuren groen, oranje, rood en geel laten zien.
Het enige nadeel is van deze nagellak is dat het erg langzaam droogt 
maar dat is dan ook het enige.
Hier onder enkele foto impressie van deze mooie nagellak.

Je kan deze nagellak bestellen bij: BeautyJoint
#
I have let you know that my order of beautyjoint came.
  And now I want  to show you these nailpolish

I start with Kleancolor Chunky holo black to show you.
This is a thick syrupy polish with fairly large glitter particles
the colors green, orange, red and yellow show.
The only drawback of this polish is that it dries very slowly
but that's the only thing.
Below some impression of this beautiful nail polish.


You can order these nailpolish at : BeautyJoint






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...