zondag 13 november 2011

Nyancat >> Rainbows


NYANCAT



Nyancat en Hello kitty daar is mijn dochter Nina helemaal gek van .
Ze is gek op alle katten en soms is het zelf  een klein katje.
Op de ipad staat een Nyancat  spelletje wat ze graag speelt maar ook mindcraft
daar wil ik ook nog een nailart aan wagen. Maar dat voor de volgende keer.

Nu laat ik aan jullie eerst de regenboog zien, dat is wel het gemakkelijkste
om te maken.

Wat heb je nodig en hoe gaan we ze maken.
Neem een kijkje op mijn andere blog voor uitleg.


#

NYANCAT

Nyancat & Hello kitty my daughter Nina is completely crazy about them.
She loves cats and sometimes herself is a small kitten.
On the iPad is a game Nyancat what she likes to play mindcraft is also what she likes.
I wil have a nailart for that but thats for later
 First  we make the rainbow, that is the easiest thing
to make.

What do you need and how do we make them.
Take a look at my other blog for details.



Picture draw by Nina my daughter




1 opmerking:

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...