donderdag 12 januari 2012

Giveaway : Nina wordt 10 jaar


Hoera Nina 10 Jaar.

Op 5 Februari is het de verjaardag van mijn dochter Nina.
Nu hebben we weer een giveaway bedacht.
Stuur Nina de Leukste E-Card ( van bv. http://www.kaartenhuis.nl/ of  er zijn genoeg leuke sites waar je dit kan doen.

De 1e winnaar die wint deze 2 nagellakken
van Catrice ( zie afbeelding hierboven)

*Meet me at coral Island and *Goldfinger

en een nailpolish ring naar keuze.


Dit is de prijs voor de 2e winnaar 


Dus stuur nina een leuke E-card ze houd heel
veeeeel van Katten.



#

On February 5th is the anniversary of my daughter Nina.
Now we have devised a giveaway.
Send Nina Funniest E-Card and win these 2 nail polishes
of Catrice

*Meet me at coral Island and *Goldfinger


nailpolish and a ring of your choice.
Later more about it


So send a funny e-card nina love them all
veeeeel Cats.




     Regels: 
 1.Vul de gegevens in op het formulier
 2. Als je twitter hebt:  volg mij @tsiisfamke op twitter en RT dit bericht:

     @tsiisfamke Stuur nina een Leuke e-card voor haar verjaardag en win . Kijk op : http://nails-4-fun.blogspot.com/2012/01/giveaway-nina-wordt-10-jaar.html              

3. Heb je Facebook zou ik het leuk vinden als je mij volgt 
( niet verplicht maar vind het wel leuk )

En het is internationaal voor nieuwe en bestaande volgers
en laat een reactie achter dat je mee doet!!
#
Rules

1. Fill in the form below
2. follow me on twitter @tsiisfamke and RT my giveaway 
3. Like my facebook page
Leave a message if you partipate my giveaway



3 opmerkingen:

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...