maandag 23 januari 2012

Max crackle nagellak

Vandaag wil ik aan jullie laten zien de crackle nagellak van "Max" nagellak die bij de action is te verkrijgen.
Op twitter zag ik het al voorbij komen en werd hierdoor erg nieuwsgierig gemaakt.
Ik moet zeggen hij cracked erg goed .
Ze kosten per set 1,39 euro. Das echt geen geld want je hebt hier 3 flesjes nagellak voor. 1 kleur,topcoat,crackle nagellak .
Er zijn verschillende kleur mogelijkheden zou zeggen ren naar de action!!

Tijdens mijn winactie is er ook 1 setje te winnen!! Doe mee winactie loopt tot 5 februari !!

4 opmerkingen:

  1. voor dat geld kan je ze niet laten liggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal goed uit hier zeer professioneel uit ! mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Vooral voor dat geld :)
    Leuke blog, ik volg je!
    liefs!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze van de week ook gekocht en ik vind hem ook heel goed cracklen! top idee! welke kleur heb jij eronder? ik heb de paarse, of is dat deze ook??

    Benieuwd naar mijn nailart creaties?? volg mij dan op www.sadora-nails.blogspot.com

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...