vrijdag 9 november 2012

Pasta Carbonara # In de Keuken van...Tsiisfamke

Op een van mijn favoriete blogs  zag ik een erg lekker recept online staan.
En dit wilde ik zeker een keer gaan uit proberen.

En ik moet zeggen het smaakt heerlijk en zo snel gemaakt!!


Pasta Carbonara....



Wat hebben we nodig :



Pakje met spekjes
2 Eieren
Pakjes Italiaanse kaas
Knoflook



Selderij 
Slagroom
spaghetti
ham uit blik


Kook de spaghetti in een ruime pan met water .


Bak de spekjes eerst en op het laatst de knoflook 
en de ham mee bakken.



Klop de eieren en slagroom door elkaar en voeg peper en zout toe.


Als de spaghetti beetgaar is doe je het slagroom mengsel door de
hete spaghetti, zodat het ei kan stollen 



Doe de spekjes,ham en selderij door de spaghetti.
Roer dit goed door de spaghetti.



Strooi de kaas snippers door de spaghetti



En klaar is je Pasta Carbonara


buon appetito




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

My Dutch time

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog

Kom ook een kijkje nemen op mijn andere blog
Look also at my other blog..How its made...